Online nastava je naša svakodnevnica, a mnogi profesori je nastoje učiniti zanimljivom. 21.04.2021. godine u 12 sati na platformama Teams i Jamboard učenici matematičko-informatičkog područja završne godine Gimnazije „Visoko“ sa profesoricom Bosanskog jezika i književnosti Razijom Šahinović testirali su svoju kreativnost i kritičnost, analizirajući lektiru „Stepski Vuk“ Hermana Hesea. Gimnazijalci su ponovo imali priliku da probaju nešto novo i u skladu s vremenom u kojem živimo.
„Online nastavu smo učinili zanimljivom i online časove pretvorili u nešto dinamično. Sam projekat nas je natjerao na kritičko razmišljanje i promišljanje te nam dao uvid u neki drugačiji i bolji način rada“, rekla je jedna od učenica IV a razreda.
Filozofska propitivanja su dio SAPERE BiH programa u okviru kojeg će nastavnici koji pohađaju ovaj program uskoro biti prvi treneri iz oblasti P4C – metoda za unapređenje kritičkog i filozofskog mišljenja kod učenika. Jedna od polaznica je i profesorica Šahinović iz Gimnazije „Visoko“. U saradnji Ministarstva za obrazovanje ZDK i TPO fondacije, edukacija za prvih sedam profesora našeg kantona je počela u augustu prošle godine. Času su uz trenericu Meliku Šahinović prisustvovale i gošće, profesorice iz zeničke gimnazije Aida Šestić, Ismira Žilić i Mineta Čaušević koje su dale veoma pozitivne komentare nakon izlaganja i analize.
„Drago nam je da smo imali priliku učiti nešto novo i online nastavu pretvoriti iz nečega dosadnog i monotonog u nešto zabavno. Također, veliko hvala našoj profesorici Raziji koja nas je inspirisala na kreativnost i izdvojila vrijeme na edukaciju kako bi naše časove učinila zanimljivim i na najbolji način nam prenijela svoje znanje.“
RTV Visoko/Novinarska sekcija Gimnazije “Visoko”