TikTok je posljednjih godina postao glavni konkurent dominantnim društvenim mrežama na svijetu – Instagramu i Facebooku.
Kombinacijom kratkih i viralnih videozapisa i algoritma koji korisnicima plasira upravo sadržaj koji im je zanimljiv, odnosno onaj koji će ih zalijepiti za ekrane, osvojili su korisnike širom svijeta, pogotovo one mlađe. Utjecaj ove platforme bio je tako velik da su Facebook, Instagram, YouTube i druge mreže najavile promjene kako bi mogle konkurirati TikToku, a one se prvenstveno odnose na uvođenje kratkih videozapisa te njihovo stavljanje u prvi plan korisnicima.
Sada na sličan način razmišljaju i u TikToku u kojem su svjesni da, ako žele zadržati postojeće korisnike i nastaviti s rastom, također se moraju prilagoditi konkurenciji i predstaviti opcije kakve imaju njihovi konkurenti. Da su već krenuli u tom smjeru pokazuje popis otvorenih radnih mjesta, kao i informacije koje dolaze iz same kompanije, od anonimnih izvora, piše ZIMO.
Prema tim informacijama, u TikToku postoji zabrinutost zbog korisnika koji videozapise s TikToka dijele s prijateljima putem drugih mreža i komunikacijskih platformi i onda o njima raspravljaju, komentiraju ih i slično. Iz Byte Dancea, kineske kompanije koja je vlasnik te mreže, žele da korisnici, umjesto da o sadržaju s TikToka komuniciraju putem Instagrama ili WhatsAppa, o tim videozapisima razgovaraju upravo putem TikToka.
Zato je cilj kompanije u budućnosti fokusirati se na opcije koje su popularne na drugim društvenim mrežama te na dopisivanje i direktne poruke. Iako opcija poruka postoji na ovoj platformi, ona je još u svojim počecima te u Byte Danceu nisu zadovoljni s njom pa će uložiti dodatne napore kako bi je poboljšali i korisnicima omogućili bolje iskustvo komunikacije. Ako u tome uspiju, nadaju se kako korisnici videa s TikToka više neće dijeliti npr. na WhatsAppu i Viberu, već direktno putem njihovih poruka.
Također, žele da TikTok postane mjesto na kojem će se korisnici moći “susretati i komunicirati s prijateljima iz stvarnog života” te da će putem te mreže s prijateljima dijeliti važne životne trenutke, stoji u opisu za otvoreno radno mjesto za mobilnog inženjera u kompaniji.
Dok će povećani fokus staviti na opcije za društvene mreže i poruke, iz TikToka su za Axios komentirali kako će videozapisi i dalje ostati najvažniji aspekt ove mreže i glavni dio njihova identiteta, što ne znači da u budućnosti neće eksperimentirati s različitim opcijama i novitetima.
RTV Visoko/Faktor.ba