Bosna i Hercegovina/ Federacija Bosne i Hercegovine/Zeničko-dobojski kanton
OPĆINA VISOKO
Komisija za provođenje javnog konkursa za davanje u zakup poslovnih prostora kojima pravo raspolaganja ima Općina Visoko
Na osnovu člana 8. Odluke o davanju u zakup poslovnih prostora kojima pravo raspolaganja ima Općina Visoko (“Službeni glasnik Općine Visoko”, broj 9/17, 3/18 i 6/18), Komisija za provođenje javnog konkursa za davanje u zakup poslovnih prostora kojima pravo raspolaganja ima Općina Visoko, raspisuje
JAVNI OGLAS
ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA DODJELU U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA
I PREDMET JAVNOG OGLASA I DJELATNOSTI KOJE ĆE SE OBAVLJATI U POSLOVNIM PROSTORIMA
Predmet javnog oglasa za dodjelu u zakup su:
I KOMERCIJALNI POSLOVNI PROSTORI
- Poslovni prostor u ulici Kralja Tvrtka 38, P= 39,00 m2 , I poslovna zona, (nekadašnja prodavnica “Badem”)
-U navedenom poslovnom prostoru, mogu se obavljati slijedeće djelatnosti:
Trgovinske djelatnosti:
trgovina na malo, odnosno, mogu biti specijalizirane trgovinske radnje odjećom, tekstilnom robom, obućom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima, kao i specijalizirane trgovinske radnje prehrambenim proizvodima.
- Poslovni prostor u ulici Čaršijska bb, P=75,00 m2 , I poslovna zona (nekadašnja prodavnica “Boje i lakovi”)
-U navedenom poslovnom prostoru, mogu se obavljati slijedeće djelatnosti:
Trgovinske djelatnosti:
trgovina na malo, odnosno, mogu biti specijalizirane trgovinske radnje odjećom, tekstilnom robom, obućom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima, kao i specijalizirane trgovinske radnje prehrambenim proizvodima.
- Poslovni prostor u ulici Čaršijska 14, P= 70,00 m2, I poslovna zona (nekadašnji Baby shop)
-U navedenom poslovnom prostoru, mogu se obavljati slijedeće djelatnosti:
Trgovinske djelatnosti:
trgovina na malo, odnosno, mogu biti specijalizirane trgovinske radnje odjećom, tekstilnom robom,
obućom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima, kao i specijalizirane trgovinske radnje
prehrambenim proizvodima.
- Poslovni prostor u ulici Čaršijska 16, P= 116,00 m2, I poslovna zona (nekadašnja “Gvožđarija”)
-U navedenom poslovnom prostoru, mogu se obavljati slijedeće djelatnosti:
Trgovinske djelatnosti:
trgovina na malo, odnosno, mogu biti specijalizirane trgovinske radnje odjećom, tekstilnom robom, obućom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima, kao i specijalizirane trgovinske radnje prehrambenim proizvodima.
- Poslovni prostor u ulici Alije Izetbegovića broj 53, P= 50,00 m2, I poslovna zona
-U navedenom poslovnom prostoru, može se obavljati slijedeća djelatnost:
Trgovinske djelatnosti:
trgovina na malo, odnosno, mogu biti specijalizirane trgovinske radnje odjećom, tekstilnom robom, obućom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima, kao i specijalizirane trgovinske radnje prehrambenim proizvodima.
- Poslovni prostor u ulici Alije Izetbegovića br.39, P=124,00 m2 (trenutni korisnik BBI banka)
-U navedenom poslovnom prostoru, može se obavljati slijedeća djelatnost:
Kancelarijska djelatnost (pružanje administrativnih i agencijskih usluga).
- Poslovni prostor u ulici Hazima Dedića bb, P=27,00 m2 (12,00 m2 +15,00 m2), I poslovna zona (trenutni korisnik Mala-Group doo)
-U navedenom poslovnom prostoru, može se obavljati slijedeća djelatnost:
Ugostiteljska djelatnost.
II OSTALI PROSTORI (za udruženja i političke stranke koje participiraju u radu OV)
Poslovni prostor u ulici Alije Izetbegovića br.10, P=77,32 m2 (trenutni korisnik SDA)
-U navedenom poslovnom prostoru, može se obavljati slijedeća djelatnost:
Kancelarijska djelatnost.
III POČETNA CIJENA ZAKUPNINE
Visina zakupnine se određuje prema zoni u kojoj se poslovni prostor nalazi. Početna cijena zakupnine za ustupanje poslovnih prostora po 1 m² mjesečno iznosi:
- a) I poslovna zona 6,00 KM po m²
za prostore u kojima se obavlja:
- promet robe na veliko i malo;
- samostalna ugostiteljska djelatnost;
- kancelarijski prostor.
- Početna cijena zakupnine poslovnih prostora za udruženja i političke stranke koje participiraju u radu OV Visoko i udruženja iznosi 1KM/m².
IV PERIOD NA KOJI SE POSLOVNI PROSTOR IZDAJE
Ugovor o zakupu poslovnih prostora zaključuje se na period od 1 godine, sa mogućnošću produženja najduže do 5 godine bez provođenja javnog konkursa ili na neodređeno vrijeme.
V KRITERIJI I MJERILA ZA DODJELU
Kriteriji i mjerila za dodjelu u zakup poslovnih prostora su:
- visina zakupnine za l KM iznad početnog iznosa zakupnine – 2 boda/1KM,
- plaćanje zakupnine unaprijed za svaki ponuđeni mjesec – 3 bodova,
- članovi uže porodice šehida i poginulih boraca (supružnik, roditelji, djeca, usvojenici) –
10 bodova,
- procenat invaliditeta, za svakih 10% – 1 bod;
- vojna priznanja: Zlatni ljiljan i Zlatna policijska značka – 10 bodova,
- angažovanje borca u Armiji RBiH i MUP-a za vrijeme agresije najmanje 24 mjeseca – 5 bodova,
- gruntovni vlasnik do 1958.godine kao i ponuđač u prvom nasljednom redu – 5 bodova.
Ponuđena cijena ne uključuje PDV.
U slučaju da dva ponuđača imaju isti broj bodova, prednost ima onaj koji je ponudio veću cijenu zakupnine.
U slučaju da dva ponuđača imaju isti broj bodova i da su ponudili isti iznos zakupnine, prednost ima onaj koji je prvi podnio prijavu na javni oglas.
U slučaju da dva ponuđača imaju isti broj bodova i da su u isto vrijeme podnijeli prijavu, prednost ima ponuda nezaposlenog lica.
VI USLOVI KOJI SE ODNOSE NA STATUS PONUĐAČA
I KOMERCIJALNI POSLOVNI PROSTORI
Pravo učešća na konkursu imaju pravna i fizička lica registrovana za obavljanje jedne od djelatnosti koje se mogu obavljati u poslovnim prostorima navedenim u tački I Javnog oglasa, kao i lica koja su podnijela zahtjev nadležnom organu za izdavanje rješenja o obavljanju navedenih privrednih djelatnosti, uz uslov da nemaju neizmirenih obaveza prema Općini Visoko.
II OSTALI POSLOVNI PROSTORI
Pravo učešća na konkursu imaju udruženja koja su registrovana i dostavljaju finansijski izvještaj FIA-i i političke stranke koje participiraju u radu OV Visoko.
Ponuda treba da sadrži:
- Prijavu sa naznakom prostora na koji se aplicira i ponuđenu cijenu po 1 m²,
- Osnovne podatke o subjektu prijave: naziv, adresa, telefon i kontakt osoba;
- Potvrdu Službe za finansije, privredu i društvene djelatnosti Općine Visoko o izmirenim obavezama prema Općini Visoko,
- Ovjerenu kopiju rješenja o registraciji subjekta, odnosno dokaz o podnesenom zahtjevu nadležnom organu za odobrenje obavljanja privredne djelatnosti,
- Ovjerenu izjava ponuđača da će u roku od 30 dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača Službi za urbanizam, stambene, geodetske poslove, katastar nekretnina i javne nabavke dostaviti odobrenje za rad, odnosno rješenje o registraciji izdato od nadležnog organa.
Ukoliko se radi o trenutnim zakupcima (koji već koriste poslovni prostor koji je predmet zakupa), uz naprijed navedene dokumente, potrebno je da dostave i slijedeće:
- Ovjerenu izjavu o prihvatanju uslova iz člana 15.stav (4) Odluke o davanju u zakup poslovnih prostora kojima pravo raspolaganja ima Općina Visoko (“Službeni glasnik Općine Visoko”, broj 9/17, 3/18 i 6/18) kojom potvrđuju da će prihvatiti najvišu ponuđenu cijenu zakupnine (te na taj način ostvariti prednost na javnom konkursu u vidu dodatnih 30 bodova obzirom da se radi o dosadašnjim zakupcima predmetnog poslovnog prostora i pod uslovom da su izmirili sve obaveze po osnovu zakupa).
- Za političke stranke potvrda OV Visoko da participiraju u radu OV Visoko
- Za udruženja ovjerena kopija registracije i finansijskog izvještaja koji se predaje FIA-i za 2017. godinu
Dodatni dokazi za vrednovanje:
- Ovjerena izjava ponuđača da će plaćati zakupninu unaprijed za svaki ponuđeni mjesec,
- Uvjerenje nadležnog organa da je ponuđač član uže porodice šehida i poginulih boraca (supružnik, roditelji,djeca, usvojenici),
- Uvjerenje nadležnog organa o procentu invaliditeta lica-ponuđača,
- Uvjerenje nadležnog organa da je ponuđač nosilac vojnog priznanja: Zlatni ljiljan i Zlatna policijska značka, 5. Uvjerenje nadležnog organa da je ponuđač bio angažovan borac u Armiji RBiH i MUP-a za vrijeme agresije najmanje 24 mjeseca,
- Uvjerenje nadležnog organa da je ponuđač gruntovni vlasnik do 1958.godine kao i ponuđač u prvom nasljednom redu.
- Uvjerenje da politička stranka participiraju u radu OV Visoko,
- Ovjerena kopija registracije udruženja i ovjerena kopija finansijskog izvještaja za 2017. godinu.
VII ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVA NA OGLAS
Pismene prijave na javni oglas, sa dokazima o ispunjavanju uslova javnog oglasa, podnose se u zapečaćenoj koverti sa čitko naznačenim podacima podnosioca ponude.
Prijave se mogu podnijeti do 11.01.2019.godine do 16,00 sati.
Pismene prijave se podnose Komisiji putem Centra za pružanje usluga građanima u Općini Visoko ili preporučeno poštom na adresu:
Općina Visoko, ulica Alije Izetbegovića broj 12 A, sa naznakom Komisija za provođenje javnog konkursa za davanje u zakup poslovnih prostora kojima pravo raspolaganja ima Općina Visoko, PONUDA za poslovni prostor u ulici _________________ br. ___ Visoko – ne otvarati.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
VIII DODATNE INFORMACIJE
–Otvaranje ponuda prispjelih na javni oglas održat će se dana 16.01.2019.godine u maloj sali Općine Visoko sa početkom u 11,00 sati.
Ponuđači mogu prisustvovati otvaranju ponuda.
-Prostori koji se daju u zakup mogu se pogledati svakim radnim danom u vremenu od 8,00 do 15,00 sati.
-Kontrolu korištenja poslovnih prostora vršit će Služba za urbanizam, stambene, geodetske poslove, katastar nekretnina i javne nabavke Općine Visoko.
-Ukoliko učesnik javnog konkursa kome je dodijeljen poslovni prostor ne pristupi zaključenju ugovora u roku od 15 dana od dana dostavljanja poziva za zaključenje ugovora, smatrat će se da je odustao od ponude.
-Za sve dodatne informacije obratiti se na telefon: 032/732-548.
Komisija za provođenje javnog konkursa za davanje u zakup poslovnih prostora kojima pravo raspolaganja ima Općina Visoko