Ovaj kruzer može prevesti gotovo 10.000 ljudi

Prvi brod Icon Class firme Royal Caribbean, Icon of the Seas, debitovao je kao najveći brod za krstarenje na svijetu. S maksimalnim kapacitetom, zajedno nosi gotovo 10.000 putnika i članova posade, piše CNN.

Dug je 365 metara i težak 250.800 tona, a izgleda poput višespratne rođendanske torte.

Isplovio je iz luke Miami na svom prvom krstarenju u subotu.

Na vrhu se nalazi sedam bazena, šumarak tropskog zelenila i vijugavi vodeni tobogani u zelenoj, ružičastoj, plavoj i narandžastoj boji.

Brod je vrijedan 2 milijarde dolara, a proizveden je u brodogradilištu u Turkuu u Finskoj.

Argentinska fudbalska zvijezda Lionel Messi je “kum” ovog broda sa 20 paluba, a krstio ga je 23. januara.

Ovo je službeno najveći brod za krstarenje na svijetu.

Na njegovom prvom putovanju, putnici će uživati u krstarenju od sedam noći do istočnih Kariba.

Brod može prevesti nevjerovatnih 7600 gostiju u punom kapacitetu, zajedno s 2350 članova posade – otprilike stanovništvo jednog manjeg gradića.

Među atrakcijama ovog gorostasnog plovila, tu je brodski vodeni park, trenutno najveći na moru, sa šest tobogana.

Brod ima prvi infinity bazen na moru, kao i najveću ledenu arenu na moru, gdje gosti mogu klizati ili gledati nastup.

Oko 50 muzičara i komičara zabavlja putnike s ansamblima koji uključuju najveći orkestar na moru, kao i prvu izvedbu na moru “Čarobnjaka iz Oza”, zajedno s letećim majmunima. Postoji čak i stalni zlatni retriver, Rover, nazvan Chief Dog Officer, koji je još štene i pojavljuje se na svom rasporedu uz posvećenog vodiča.

Mnogo prije nego što je stigao u Miami, fotografije ovog broda na društvenim mrežama izazvale su pomamu na internetu, kao i podijeljena mišljenja o ekstravagantnom brodu, a naročito o potencijalnom uticaju tako velikog broda na životnu sredinu.

Glasnogovornik Royal Caribbeana rekao je da je Icon of the Seas 24% energetski efikasniji nego što je potrebno za savremene brodove. Firma planira uvesti net-zero brod do 2035. godine.

Ovo je prvi brod Royal Caribbeana koji se pokreće na ukapljeni prirodni plin (LNG). Nisu svi impresionirani tim izborom.

“Odluka Royal Caribbeana da koristi LNG njihova je najveća klimatska greška”, rekao je Bryan Comer, direktor pomorskog programa pri Međunarodnom vijeću za čisti prevoz.

“LNG je većinom metan, staklenički plin koji zadržava 80 puta više topline nego ugljični dioksid u prvih 20 godina nakon ispuštanja. Icon of the Seas koristi motore koji ispuštaju metan u atmosfer’.”

Organizacija kaže da LNG može “značajno doprinijeti postizanju klimatskih ciljeva” samo kada se ispuštanje metana i drugi faktori značajno smanje ili eliminišu, što Vijeće kaže da je još uvijek veliki izazov.

Parabolični pramac broda — prvi za Royal Caribbean — osmišljen je kako bi pomogao brodu da se lakše kreće kroz vodu i pomaže u smanjenju potrošnje goriva i emisija, rekao je Comer, dodajući da takođe pomaže u isplativosti krstarenja.

Brod proizvodi više od 93% svoje slatke vode putem reverzne osmoze. A Icon of the Seas takođe ima prvi sistem pirolize potpomognut mikrovalnom pećnicom za pretvaranje otpada u energiju (MAP), koji se koristi za pretvaranje otpada na brodu u plin, koji brod može koristiti kao energiju.

Novi brod ima ukupno 20 paluba, od kojih je 18 za goste.

Osam različitih “naselja” na brodu osmišljeni su da privuku višegeneracijsku demografiju, kao i putnike s različitim interesima, uključujući porodice s malom djecom i putnike bez djece.

Zabava, sadržaji, restorani, kvaliteta predstava i raznolikost aktivnosti – pa čak i dizajn interijera i eksterijera – jednostavno su zapanjujući.

Na brodu se nalazi više od 40 restorana, barova i salona.

28 različitih vrsta smještaja na brodu kreće se od kabina po cijeni od 3600 USD sedmično za dvije osobe, do trospratnih apartmana s vlastitom palubom i toboganom za vožnju između paluba, koji u prosjeku koštaju 100.000 dolara sedmično i mogu primiti osam osoba.

povezani članci

Najnovije